·456 syf.····Okunma: 12 Temmuz 2023 09:35 Ahmet Ümit’in okuduğum ilk romanıydı ve şüphesiz diğer romanlarını okumaya heves ettiren bir romanıydı. Başlangıçta çok polisiye gelmeyip sadece 3 dostun hayatını anlatan basit bir kitap gibi görünsede ilerideki olaylarla sular seller gibi aktı sayfalar. 9 puan vermemin sebebi olaya çok geç girilmiş gibi hissetmemden kaynaklanıyor fakat bazılarına çok normal gelebilir. Herkesin okumasını tavsiye ederim özellikle şok olmak isteyenlerin.