Puan vermedi·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2023 15:13 Konusundan dolayı okumaktan çok korktuğum kitaplardan birisiydi. Ve anık gelen bir duygu ile başladım, iyi ki de başlamışım. Çok güzel duygular hissettirdi. Yeni durumlar öğrendim. Çok akıcı gitti. Elimden bırakamadım desem yeridir. Yoğun oldum günler geçirmeme rağmen kısa sürede bitirdim. Kitabın sonu açık bitti. Ne olacak, nasıl yani söylemleriyle bitti. Ama ben sonunu istediğim şekilde bitireceğim. Marta nasıl huzur bulacaksa öyle bitirmeyi tercih ediyorum.