·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Haziran 2023 00:00 Gerçekten beklentilerimin üzerinde bir kitaptı.Ben bu seriyi görmüştüm ama birazcık önyargılıydım .Fakat okuduktan sonra beni o kadar etkiledi ki.Karakterler,olay örgüsü falan her şey muhteşemdi.Kitapta Day'in ağzından anlatım yerinin sarı-kahverengi gibi olması çok hoş.Bu seri favori serilerimden oldu.Hemen okumalısınız