Puan vermedi·358 syf.····Okunma: 13 Temmuz 2023 00:00 Kitabı 12 saat gibi bir sürede okuyup hemencecik bitirdim. İlk kitabını çok beğenmiştim çünkü içerisinde ki görsel haritalar, kanıtlar, resimler hepsi çok ilgimi çekmişti. Sanki olayın kahramanı Pip değil de benmişim gibi.. Bu kitapta onlar birazcık daha azdı ama yine de merak ettirdi. Pip önceki kitapta yaşadığı olumsuzluklardan ötürü dedektiflik işlerine bir daha bulaşmamaya kararlıydı taaa ki arkadaşının abisinin gizemli bir şekilde kaybolmasına kadar. Olaylar burdan sonra başlıyor. Pip ve erkek arkadaşının aşkları zaten hep arka planda ve bence böylesi daha iyi. Çünkü olayların heyecanlarından onların aşklarını bile okumak istemiyorsun jsjsks. Ama bence yine de ilk kitap FAVORİM