•Nosce te ipsum •
@ekin_yagami
Takip Et
Görünüşte çok saygıdeğer, ağırbaşlı, ciddi insanlar ama onlara biraz daha yakından baktın mı, iç karartıcı, anlamsız ve ölü bir yanları var, öyle ki hasta edebilirler insanı.
Kitabı okudu
1000Kitap
Theo'ya Mektuplar
Vincent Van Gogh
7 beğeni
·
69 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
edebiyatadair
bu yazıyı da öneririm
wannart.com/icerik/38091-bi...
1