4/10
·368 syf.··
2023 12. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 13 Temmuz 2023 22:17
Evett! Herkesin çok sevdiği ve beğendiği o popüler seriyi sonunda aldım ve birinci kitabı bitirdim. Günlerdir kargoyu bekledim, tabii kitap hakkında yapılan yorumlar nedeniyle bayağı bir heyecana kapıldım. Üç gün olmadan kitabı bitirdim ve diyeceğim tek şey beklediğim gibi değildi. Maalesef ki çok da beğenemedim, belki de çok beklenti içinde olduğumdan dolayı seriyi gözümde büyüttüm ve büyük bir şey bekledim bilemiyorum. Şunu demeliyim ki her türlü kitap okuyan birisiyim kaldı ki senelerin Wattpad okuyucusuyum. Hani wattpad kitabı okumamış birisine zaten uygun bir kitap değildir denilebilir ama ben okuyan biriyim her türlü watty hikayeleri okudum klişe veya olmayan. Ama dediğim gibi beklediğim gibi değildi ve beğenemedim. Sedef çok sevebildiğim bir karakter olmadı aynı zamanda başrol erkeğe de yakın hissedemiyorum. Hikayeye ısınamadım ilerleyen serilerde beni sararsa güzel olur. Okuduğum kitap da önemli gördüğüm en büyük özelliklerden birisi de sürükleyiciliği ama inanın sıkıldım bile diyebilirim kitapta. Belki birinci seri diye kurguya giriş olduğundan böyle olabilir diyebiliriz. Lakin karakterlere ısınamadım, sürüklemiyor kurgu. Bazı kısımlarda heyecanlandığım, merak ettiğim yerler elbette oldu ama başrol karaktere bağlanamıyorum. Sorun bende de olabilir, çok beklenti içinde olmamdan kaynaklı da. Zaten her popüler kitap okuyunca büyük bir hayal kırıklığı yaşadım bugüne kadar. Aralarında güzel olanlar vardı tabii ama bu yüzden popüler kitap okumayı tercih etmiyordum, takip ettiğim YouTubera güvenerek seriyi aldım, kendisi beğenmişti. Belki seriler ilerledikçe kurgu güzelce oturur ve sürükleyici bir hale dönüşür. Aynı zamanda karakterlere ısınırım. Aslında okuduğum her kitabı beğenmeyen biri değilim, çoğunlukla eleştiri yaparken böyle de olmam. Ama hayal kırıklığından dolayı böyle bir yorumum ortaya çıktı. Özür dilerim Maral abla, bu arada Zihnimdeki Fısıltıyı biraz okumuş biri olarak o saran bir hikayendi onu daha beğendiğimi söyleyebilirim, meraka kapılıyor ve öğrenmek istiyorsun, hatta kitapta korkuyu bile cidden yaşadığımı söyleyebilirim. Umarım diğer serileri beğenirim ve hayal kırıklığım devam etmez. Bilirim ki herkese kitaplar farklı dokunur ve etkiler. Bu etkiler herkeste aynı değildir, demek ki bende o istisnalardan biriyim. Popüler kitaplardan bu sebeple kaçıyorum muhtemelen. Her neyse, seriye devam edelim.
2023 Okuma Raporları
Yaralasar - 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202113,1bin okunma
·
198 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.