·432 syf.····Okunma: 09 Ocak 2017 02:22 Kendi adıma, bu kitabı okuduğuma pişmanım. Bir kadın ancak bu kadar aşağılayabilir kendini. Kitaptaki kadın karakteri öyle bir aşağılamış ki, bunu yazanın bir kadın olduğuna inanamazsınız. Eğer okumadıysanız, çok şanslısınız.