·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Temmuz 2023 21:03 oldukça akıcı bir kitaptı. uzun zamandır günde 70 sayfayı geçik okumuyordum. aynı anda hem üzüldüm, hem heyecanlandım, 1-2 yeri tebessüm ettirdi.
şinako'nun kocasına ve yuvasına olan özlemi içimi cız ettirdi ve şozo'ya aşırı kızdım. farklı şeyler hissetmeme sebep oldu ve kitabı beğendim.
ama sonunun güzel bağlanmasını isterdim. sıradan bir bölümün bitmesi gibi bir sondu, hoşuma gitmedi eğer güzel bir sonu olsaydı 9 verebilirdim ama tam 7'lik bir kitap