Çok konuşuyorum kendimle bugünlerde. Ne yapayım? Başkalarının sohbetinden hoşlanmaz oldum... Oğuz Atay
··1 alıntı·
8,2bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bazen kendile konuşman yetiyor sana
Bir ara kendimle konuşma alışkanlığımı terk etmiştim şimdi yeniden deliriyorum.
Başkaları anlamıyorki anlattıklarımı efendim 😅
Mehmet Bahoz Öztürk
Gönderi Sahibi
Öyle bir şey işte
İnsanı en iyi kendisi dinler anlar... :(