Neler yaşanmış, neler görülmüş… ne eziyetler çekilmiş. Okurken yaşadığımız, hissettiğiniz, kanımızın donduğu ben olsaydım ne yapardım dediğimiz cümleler… Bu cümlelerin daha nicesi döndü dolaştı zihnimde. Yıllar geçti bitti ancak gelin görün ki günümüzde Abdi Ağalar bitmedi, şekil değiştirdi . Memedler hiç değişmedi … Yazarın üslubu , konuyu irdelemesi üzerinden yıllar geçse de değerini kaybetmeyecek , günümüz yazarlarına örnek olacak cinsten. Bir solukta okudum.