Şerif Aydemir : Yaşamak Geçti Başımdan
Kitap için "Türkçe bayramı" diyebilirim. Son zamanlarda Türkçe'nin bu kadar güzel kullanıldığı az kitap okudum. Hakkını teslim etmek lazım.
Kitabın içeriği, anlatımı ve üslubu çok başarılı. Sayfa sayısı az ama niteliği yüksek bir kitap. Tavsiye ederim.