Puan vermedi·394 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2023 21:31 Dostoyevski yine bir eseriyle duygularımın altını üstüne getirdi.İtiraf etmeliyim ki bu kadar etkileneceğimi düşünerek başlamamıştım kitaba ama öylesine akıcı öylesine etkileyiciydi ki bırakamadım elimden..Aşkı böylesine incelikli ele alması inanılmazdı.İnsan bazen neyi neden yaptığını bilemez.Bazı seçimler sizi olmadık olayların içine sokar hayatınızın altını üstüne getirebilir.Hem aşka içtenlikle büyük saygı duydum hem de bu kadar eziyeti kendine reva görmesine üzüldüm Nataşa’nın..Öyle cümlelerle dokunuyor ki Dostoyevski hislerim birbirine karıştı.Muhteşemmm