Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 16 Temmuz 2023 13:15 Kendileri en sevdiğim yazar olur. Stefan Zweıg bey :) Ester Yahudili asıllı ve Hristiyanların zulmünden babası ile kaçan ama diğer aile fertlerini kaybeden (3 Ablası ve annesi) 15 yaşında çok güzel bir kızdır.Zengin bir Hristiyan,yaşlı ressamdan Meryem Ana tablosunu yapmasını ister kiliseye asmak için. Fakat ressam soyut değil somut yapmak ister ve tesadüfen Esteri pencerede görür ve Meryem Ana için en uygun kişi olduğunu düşünür ve ricada bulunur. Ve olaylar bundan sonra başlar. O dönemin Yahudi ve Hristiyan çatışmalarını Stefan Zweıg 23 yaşında kaleme alır. Her dönemde savaş,yobazlık,din çatışmaları ... Gerçekten çok çok üzülüyor insan okurken. Okuyacaklara şimdiden Keyfli okumalar ...