Sosyal medyadan severek sıkı takip ettiğim sayın hocam Said Ercan kitabında da güncel dijital konulara yer vermiş.
Kısaca dijital dünyanın faydaları, zararları, nasıl daha iyi aktif,verimli kullanabiliriz, önümüzde bizi neler bekliyor..
En önemlisi de küreselcilerin amaçları ve bu amaçlarına ulaşabilmek için ürettikleri netfilix, 5G, Kpop, Bts gibi grublarin, bizi ve çocuklarımızı nasıl etkilediği, aileden uzaklaştırıldığı, initihara sürüklediği, Lgbt ye yönelttigi vs. daha bilinçli olmamızı bize defaatle hatırlatıyor.
Ayrıca siyasetin dijitalde altın çağı yaşadığını ve buna siyasilerin daha çok önem vermesi gerektiğini hatırlatıyor siyasilere.
Son olarak çağımızı daha iyi anlayıp uyum sağlayabilmemiz için mutlaka okunması gereken kitaplardan.
Keyifli okumalar dilerim :)
...