·366 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Temmuz 2023 17:22 Farklı bir kitap okumak istiyorsanız tam adresi bu kitap. Ama öyle istediğim ortamda elime alırım, iki sayfa okurum diyemeyeceğiniz bir kitap. Zihniniz açıkken ve sakin ortamda okuyun :) çünkü kolay anlaşılmıyor, adeta beyin eror veriyor :) Benim elimde de açıkçası bu ortamı bulmak derdinden ötürü uzun süre durdu ama değdi. Bir insanın iç sesi, kendiyle konuşmaları, dışardan bir göz ile kendini izlemesi ve dillendirmesi bu kitapta. Son bölüm çok daha iyiydi. Yazarların yazarken nasıl yazdığını veya kendilerinden neler kattıklarını yahut katmış mıdır? diye merak edip kendimce bide hayatlarıyla ilgili yargılara varırdım. İşte bu romanda bana bunların cevabı verildi.
2010 Oğuz Atay Roman ödülü alan bu kitabı kesinlikle herkese oku diyemem ama cesareti olan okusun derim. Tavsiyemdir.