Ne yazık ki insan insanı anlayamadı..
• • • Gök duydu da insanın acısını, İnsan duyamadı,feryadını Kuş bildi de yanyana uçmayı, İnsan bilemedi,insanın elinden tutmayı Dağ bastı da bağrına her canlıyı İnsan , açamadı insana kapısını Nehir bildi de denize karışmayı, İnsan insana karışamadı Ne yazık ki insan insanı anlayamadı.. 🌿 t.me/Sebbiaruz 🌿
Edebiyat
··
199 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.