Yaşamak son zamanlarda adını sıkça duyduğum bir kitaptı, arkadaşımın da tavsiyesiyle okumaya başladım. Beklentimi epey yüksek tutmuştum fakat seçilen kelimler ve olayların akışı çok basit geldi. Kitap içerisinde ana karakterin başına türlü olaylar geliyor, bazen üzüyor bazen güldürüyor. Karakterin yaşanmışlığını zenginleştirmek adına olsa gerek olaylar birbirinden bağlantısız ve bir anda gerçekleşiyor. Genel olarak güzel bir kitap, hızlı okunuyor ama üzülerek beklentimi karşılamadığını belirtmeliyim.