"...onu kitaptan öğrenmeyi yeğliyoruz..."
“ ...zira hepimiz yaşamla bağını az ya da çok kaybetmiş, kör topal idare eden insanlarız. Hatta yaşamdan öylesine kopuğuz ki, gerçek "canlı hayata" karşı adeta tiksinti duyuyor, bize hatırlatılmasına dahi katlanamıyoruz. „
Sayfa 138·Kitabı okudu
··
332 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
👏🏻