travmadan bahsediyor. belirsiz bir şekilde affetme üzerine vaaz veriyor. bilinçaltının çalışma kuralları yok. her şey çok yarım kalmış. aşırı amatörce. bir psikolog bildiği vardrır diye almıştım.. 2 kelimeden başka bir şey yok. hem hırs küpü, hem başarısız bence 2 kelimede şu : "travma" "affet"
isminin hakkını bile vermiyor. bir uygulama bile yok. hızlı ve yavaş düşünmenin ismi tırt ama bundan 100x iyidir.