Yazarın kitaplarını seviyorum çok sürükleyici. Evet bazı karakter uyumsuzluklari olsa da kitapta ( Ahmet kötü bir adam olarak baştan söyleniyor sonra iyi adam oluyor ) ama olsun ben sevdim ve tavsiye ediyorum. Sonunu çok beğendim Dilek TaygunSevdanın Külleri