İlk sayfayı açtığım andan son âna kadar heyecanım, merakım bitmeden okudum. Yüzlere tatlı tebessüm, akıllara bir çok soru, geçmişle yeni bir yüzleşme ve sıkışıp kaldığımız apartman dairelerine yeni bir nefesi sığdırdı bu kitap. Gönlündeki merhamet bağlarını koparamayanlara bir solukta okunmalık.
Çok sevdim, keyifle okudum ve yazarın diğer kitaplarını da listeme ekliyorum :).