·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Temmuz 2023 22:02 Okurken hem güldüğüm hem üzüldüğüm, hem kahkaha attığım hem ağladığım bir kitaptı. O kadar naif bir kitap ki... Okuyunca asla pişman olmayacağınız, içinizi ısıtacak bir kitap. Her karakteri kendine özgü. Hayatın acılığını ve hayatın yine de güzelliğini anlatan bir kitap. Sadece okuyun. Hiç spoi almadan, bu güzel ve kalbe dokunan kitabı okuyun. Pişman olacağınızı düşünmüyorum.
9/10