·416 syf.····Okunma: 20 Temmuz 2023 14:03 -Spoilersız Yorum-
Kitap aslında çok güzel başlamıştı. Fazlasıyla Wednesday havası vermişti ama ana karakterin daha pozitif olması hoşuma gitti. Sonu da oldukça şaşırttı. Beni şaşırtan çok fazla kital olmaz o yüzden o olayı işleyişini sevdim. Beğenmediğim yerleri saymadan önce kitaba aşık olmadığımı ama beğendiğimi söylemem lazım.Fakat kitaptaki smut... Normalde kitaplarda smut ve romantizm seven biriyim fakat sahnelerin sıklığı ve anlatılış şekli bir süre sonra beni çok rahatsız etti. Bir ara ana konudan uzaklaştığımı hissettim. Ana karakterlere gelirsek, Corvina'nın hiç kimsenin yıllardır -gözlerinin önünde olan-bulamadığı sırları bulması biraz klişe geldi. Kitaplarda güçlü kadın karakter sevdiğim için Corvina ile çok bağ kuramadım.Ayrıca sonda bir sürü sorunun cevapsız kalmış olmasından da hoşlanmadım en azından birkaç sorunun daha cevabını isterdim. Umarım ikinci bir kitap olur ve cevabını alırız. Eğer reading slumptan çıkmak için bir şey arıyorsanız çerezlik bir kitap.