Puan vermedi·108 syf.··
Beğendi
·
2023 7. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Temmuz 2023 12:18
Biraz okurken hissettiklerimden bahsetmek istiyorum. Hikayeleri okurken akıcılığını sevdim, boğulmadım. Hatta devam etsin istediğim hikayeleri oldu. Merak ettim ardını arkasını. Bir çadırla kendini, huzurunu bulan anneyi merak ettim. Kardeşinin yokluğunda yalnızlıkla ve annesinin ruhuyla mücadele eden Handan’ı merak ettim. Kalanlardan biriyim ama gidenin yaşadıklarını merak ettim. Bizim hayal gücümüze bırakılmış gibi hissediyorum. Eğer öyleyse benzer hikayeler ve anıları olan insanların daha da içine girebileceği bir kitap. Belki de tetikler insanı ama harekete de geçiren bir tarafı olduğunu düşünüyorum.
Nohut OdaMelisa Kesmez · İletişim Yayınları · 201910,5bin okunma
·
115 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.