Asla anlamadığım ama çok sevdiğim bir kitap. Büyülü gerçeküstücülk türünün hakkını sonuna kadar vermiş. Okuma zevki açısından çok tatmin eden bir kitap. Gerçekçi kitapları , gerçek yaşam öykülerini bu kadar severken bu kitap benim bu türe önyargılarımı yıktı. Yavaş yavaş tadını çıkara çıkara okumalı.