·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Temmuz 2023 15:48 Çok sarsıcı bir kitaptı. Özellikle ilk başları baya sarstı beni. Başroldeki karakter resmen saf kötüydü ve ilk defa böyle bir kitapla karşılaştım. Açıkçası gerek hayattan, gerek okuduğum kitaplar izlediğim filmler bakımıdan alışık olmadığım bir durum olduğu için beni çok etkiledi. Bir insanın hikayesi üzerinden yönetim eleştirilmiş. Ancak asla batmadan yapılmış. Sıkıcı asla değildi. Akıcı bir kitaptı. Okunmasını tavsiye ederim.