7/10
·117 syf.··
Beğendi
·
2023 14. kitabı
Üstad Nuri Pakdil'in okuduğum ilk eseri bu oldu ve tanışmakla müşerref oldum. Pakdil'in yazısı şüphesiz çok derin manalarla dolu ve idrâki her okuyucu için mümkün değil, idrâk edebilen okuyucu için ise tüm yazıları bedîhî değil. Böyle düşünüyorum. Zira bu kitabında anlamlamdıramadığım, bana okuma hazzı vermeyen, sadece satırlar arasında ilerlediğim kısımlar oldu. Ancak bu kısımların dışında okuduğum bir çok satırlarda da derin manalarla karşılaştım ve etkilendim. Bu sebeble; anlaşılmayan beğenilmemiştir, beğenilmeyen şüphesiz anlaşılmamıştır diyorum. Nuri Pakdili okumaya devam ettikçe yazılarını daha iyi anlamlandıracağıma inanıyorum.
Deneme, İnceleme, Edebiyat
Bir Yazarın Notları 2Nuri Pakdil · Edebiyat Dergisi Yayınları · 2014243 okunma
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.