9/10
·415 syf.··
2023 2. kitabı
Çok sevdiğim arkadaşımın önerisiyle sonunda okuduğum iyi ki okumuşum dediğim bir kitap oldu. Nietzsche felsefesini araştırmadan önce onun düşünce yapısıyla ilgili güzel bir temel olduğunu düşünüyorum. Gerçek ve kurgu çok iyi harmanlanmış. Nietzsche ve doktorun konuşmalarını okurken sanki o odada onlarla konuşuyormuş gibi hissettim,onlarla beraber sorguladım kendi yaşamıma uyarladım. Sorunlarının kökenine inmeleri,anlam arayışları, ölüm ve unutulma korkusu, tercih yapma, yalnızlık,bastırılmış duygular,bilinçaltı konuşmalarıyla sayfalar su gibi akıp geçti. Bazen okumayı bırakıp şöyle bir boşluğa bakıp o konu hakkında düşünmeye daldığım da oldu. Psikanaliz konusundaki yaklaşımları, Freud esintileri çok hoştu. Ayrıca son söze kadar kitaptaki Salome karakterinin yazar Lou Salome olduğunu fark etmemiştim, üstelik kitaplarından bazılarını okuduğum halde. Nietzsche Ağladığında
1000k
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
·
174 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nietzsche doktora gider roman olur, ben doktora giderim dolarex yazar. Coğrafya kaderdir 😅🤔