Ergenlikteki bir kızın gün içinde kafasının içinden geçenleri görüyoruz kitapta. Akıcı bir dille anlatılan, büyümenin getirdiği çelişkiler yumağı... Zamanında bende gün içinde birbiriyle bağlantısı olmayan düşüncelere dalar, bazen insanlardan nefret eder bazen de kendime yönlendirirken bulurdum bu nefreti... Kendim bile anlam veremezdim içimdeki çelişkiye. Sebebini bu kitabı okuduğumda anladım.
'Aa sadece büyüyormuşum...'