Kitabın yazım dili çok içten sanki oturmuşsunuz da kırk yıllık dostunuz başına gelenleri anlatıyor gibi. Akış olarak güzel bazı yerler +18 kısmına girebilir. Bağlantılar iyi ama bazı yerlerde baskahramanin başına gelen yerleri okurken sinir krizi geçirdim yalan yok. Okunurr