Aslında uyguladığım, bildiğim şeyleri okudum. Ama yine de içim rahatladı ve güzel geldi. Farkında olmadan yaptığım, düşündüğüm bir kaç şeyi de öğrendim tabiki. Eğer olumlu düşünme konusunda sıkıntı yasamiyorsaniz mutlaka okuyun diyemem ama olumsuz, hayatının yolunda gitmediğini düşünen bir insansanız bir gözden geçirmenizi tavsiye ederim.