Kitap çok akıcıyıdı ama sonu hiç beklediğim gibi gelmedi. Yazarın anlatmak istediği düşünce çok önemli fakat bence kurgu o kadar iyi değildi ve yazar olayları çok çabuk geçiştirmiş gibi geldi bana. Bence kitabın ana karakteri Henry'nin bu kadar olaydan sonra onun da düşüncelerine kitapta yer veripmeliydi.
Kasabada çok sevilen Henry Johanson, bir gün çalıştığı evde yangın çıkar. Ev sahibinin oğlu evdedir ve Henry onu kurtarmak için eve girer, Jimmie ile Henry yangından kurtulur ama Henry'nin yüzünde yanıklar oluşur ve bir anda tüm kasabanın çok sevdiği Henry canavar gibi görünür tüm kasaba onun hiç suçsuz yere hapise girmesini ister.