Livaneli'nin kalemine hayranım... Her defasında bana insan olduğumu hatırlatıyor ve bu durum benim cidden kendimi sarsmamı ve hayatta olduğumu fark etmemi sağlıyor. Yine huzursuzluk kitabında da belli coğrafyadaki acılara şahit oluyoruz . Dinmeyen acılara ortak olup , Hüseyinleşmeyi anlıyoruz. Kesinlikle okunması gereken bir kitap!