Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 24 Temmuz 2023 21:27 Psikiyatrist yazar Prof.Dr. Engin Geçtan'ın; bireyin doğduğu andan itibaren aile ve dış çevre ile olan ilişkileri sonucu çocuk-ergen-yetişkin-yaşlılık dönemlerinde göstermiş olduğu olumlu ve olumsuz davranışları ve bu davranışların altında yatan sebepleri; gerek yaşadığı uzun süre boyunca tanık olduğu insanlık tarihi, gerek eğitim ve klinik yaşantılarına dayanarak açıklamaya çalışmış. Konu başlıklarından birkaç örnek verecek olursam: Ana-baba ve çocuk, öfke ve düşmanlık, değersizlik duygusu, kaygı, korku, yalnızlık, ortakyaşam ilişkisi, narsisizm...