·101 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2023 22:36 Kitabın ilk başında Sunay Akın’ın etkileyici bir önsözü yer alıyor,Galip ile bir yolculuğa çıktık,onunla ilerledik bazen ayırt edemedi iyiyi kötüyü ama arayışını devam ettirdi..
Akıcı bir dili var kitaba başlayınca satırlar arasında kayboluyorsunuz..
Tanımadığı insanların düğünlerine,cenazelerine gitti Galip.
Göbek ve toprak attı,teselli etti ve kutladı.
Ayırt edemedi Galip,iyiyi kötüyü,güzeli çirkini,yaşamı ve ölümü.. Seçemedi hangisinden olduğunu.Sorulduğundan değil seçim yapmak zorunda olduğundan..
Bu yüzden ya ona bu adı verip çekip giden annesine bir çift söz söyleme fırsatı dahi verilmemişti.. Konuşmadı Galip konuşamadı..
”Sesinizden daha güzel bir ayracım yok.” ( syf18)
”Çok yalnızdım ve her şey karmakarışıktı.”( syf 33)
Sizde Galiple bu yolculuğa var mısınız?