Doğan Cüceloğlu şöyle bi cümlesi var.
"Başkasıyla sohbet edebilmek için kişinin öncelikle kendisiyle sohbet etmeyi öğrenmesi gerekir".. diyor.
Ben bu kitabı okumaya başladığım da bi süre yarım kalmıştı, ama şimdi bayağı düzenli bir şekilde okuyorum. Güzel yanı ise, düşüncelerim değişiyor kendimi geliştiriyorum ve çözüm odaklı ne varsa çok daha verimli oluyor kitap resmen bunu öğretiyor. Kendimi buluyorum ve okudukça daha fazla okuyasım geliyor. Çokça tavsiyeleri var bu oldukça insana avantaj sağlıyor. Hatta bir cümlesinde de şöyle geçiyor " Her gün kendine on beş dakika ayır ve o gün içinde yaşadığın duyguları gözden geçirip sakince gözlemle. inanın, bu şekilde her gün devam eden birinin gözlemleyen bilinci gittikçe güçlenir..'' (o kadar doğru ki) :)
Bu kitabı tavsiye ederim muhakkak okunmalı yanınıza rehber olabilecek bir kitap keyifli okumalar..
( Hayatımın en önemli tanığı benim) o kadar doğru ve yerinde bir cümle..