Kitap fazlasıyla heyecan vericiydi. Kitabın her bölümünü "Acaba bu bölümde hangi ülkeden, bölgeden, ırktan, insanlardan bahsecedek?" diye düşündüm. Bence özellikle ilk okul ve hatta belki orta okul yaş grubu için biraz korkutucu olabilir. Ben bile okurken bazı toplulukların dini gelenek kısımlarını okurken ürktüm ve rahatsız oldum. Ama genel olarak kitap güzel ve merak uyandırıcı. Bazı yerlerde Ece'ye özenip, bazı yerlerde üzülüyorsunuz. Ece'nin ruhunun yaşadığı sıkıntılar o kadar gerçekçi anlatılmış ki ben okurken hisseder gibi oldum.