n

@Blackle
Mükemmel
10/10
·304 syf.··
2023 7. kitabı
Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi diyebilirim. Riley, Solo ve Bec’in arkadaşlık bağı o kadar güzeldi ki özellikle Solo’yu çok sevdim son 100 sayfada sürekli merak ederek çevirdim sayfaları ve gerçekten okurken lgbt hakkında daha çok bilinçlendim. Herkesin ön yargılarını kenara koyup okuması gereken bir kitap bence
1000Kitap
İnsanlık BelirtileriJeff Garvin · Yabancı · 2020196 okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.