Kitap çok çok güzel. Bir insan duygularını bu kadar net bir şekilde hissettirerek yazmasını, ileride beraber hayat kurmayı düşündüğü insana bütün her şeyi çıplaklığıyla anlatmasını, karşılaşacakları sıkıntıları önceden ona söylemesi, ince düşünmesi her şeyiyle hissettiriyor. Özellikle kızı Filiz için yazdığı bazı mektuplar da kalbimi satır aralarına bıraktım...