Kitaba ilk başladığımda belli bir sayfadan sonra arka fonda full serenad çalarken okudum.. Bu yüzden mi bilemem etkisinden çıkamadığım, okurken yaşadığım, olayın geçtiği ortamda bulunduğum bir kitap oldu. Hayatıma iz bırakan ve asla unutamadığım ve unutmayacağım bir eser.. Ne zaman bir şeyden kaçmak istesem koşup bu kitaba gidiyorum.. Eğer okuyacaksanız arka fonda serenad çalarken okumanızı tavsiye ederim işte beni o zaman anlayacaksınız..