·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Temmuz 2023 14:06 İçinizi ısıtan ve herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği çok güzel bir kitaptı.Okurken kendimi March ailesinden biriymişim gibi hissettim.Babaları cepheye giden 4 kız kardeşin iyisiyle kötüsüyle başından geçenleri okuyoruz.Komşuları Laurie ve dedesi de onları bu maceralarda yalnız bırakmıyor.
Okumanızı tavsiye ederim.