İlk iki kitapta karakterle ne kadar bağ kuramasamda bu kitapta her biriyle ayrı ayrı bir bağ kurdum. O kadar güzeldi ki hiç bitsin istemedim daha fazla okumak istedim. Kitabın ilk yarısı o kadar güzel ve nahifti ki hem mutluluktan hemde hüzünden ağlayasım vardı. Akif selim ve Mislina, Kenan ve Ezgi, Sevde ve Burak… kısaca hepsi o kadar güzeldi ki. Herkesi kıskandırcak güzellikte aşk, dostluk, aile ilişkileri vardı hepsine hayran kaldım. Sadece kitapta çok fazla zaman atlaması oldu benim daha fazla okumak isteyeceğim yerler vardı bazı yerlerde aklımda soru işaretleri kaldı. Yani ya kitap biraz daha uzun olsaydı ya da bu kadar zaman atlaması olmasaydı. Yazarım yazım dili inanılmaz güzeldi. Kitap sonuyla beni yaralayan kitaplar arasına hızla bir giriş yaptı. Mürekkebe Boyanan Sardunya özellikle bu son kitabıyla asla unutmayacağım ve her zaman özeneceğim bir hikaye oldu. Kesinlikle ama kesinlikle okumaya değer.
Mürekkebe Boyanan Sardunya-3Sümeyye Demirkan