Kitab çok güzel bir polisiye.Okurken içine çeken bir yanı var.Bir konu üzerine giderken başka bir yerden de oraya bağlantı verilmesini bekliyor insan ve en heycanlı noktada diğer bölüme atlıyor biraz beklenti içinde bırakıyor biraz meraklandırıyor kısaca tavsiye ederim