Kardeşimin Hikayesi
Bu kitabı okuyorum ama kitap kapağı beni rahatız etti.
Kardeşimin Hikayesi
Ve bu şekilde başka bir basım olan kitabı seçtim.Hemen okumaya başlayınca hiç fark etmemişim.(Heyecandan) Normalde kitap kapağı, arka yazıları ve baskı yerine kadar incelerdim. Şu an 45. sayfadayım gayet güzel bir gözlem yeteceği var ana karakterimizin. Özellikle erkeklerin duygulara hakim olması ve bazı davranışları anlayabilmesini kitap da okumak güzel. İç monolog diyaloklarının da olması ve konun dikkat çekişi ile kitap kendini sevdiriyor.
135. sayfadayım ve kahramanımız(Ahmet) kızın öfkesini o kadar tatlı anlatmış ki gülerek okuduğum bir sayfa oldu.