·664 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Temmuz 2023 18:03 Son derece öğretici bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kitap genel olarak bazı toplumlar gelişirken bazılarının neden gelişemediğini, bunun sebebinin toplumların biyolojik farklılıklarından kaynaklanmadığını örneklerle güzel bir şekilde açıklamaktadır.
"Coğrafya kaderindir" sözü bu kitabın en iyi özetidir diyebilirim.
Kitabın tek beğenmediğim kısmı tekrara düşmesi oldu. Bazı yerlerde verilen bilgilerin tekrardan verilmesi gereksiz olmuş.
Genel anlamda bakarsak okunması gereken öğretici bir kitap.