#210417613 ilk kitabı okuduğumda deprem zamanıydı. Bunda ise orman yangınları ile meşgulüz ve kitap çoğunlukla orman yangınlarını anlatıyor. Bu da bize gösteriyor ki tarih tekerrürden ibarettir. Ama yine Antep Urfa Diyarbakır kayseri ve Yozgat'ı da gezerek anlatıyor. Bazı yerlerdeki şeyhlerin dolandırıcılığını güzel bir şekilde dinlendiriyor. Son olarak Yozgat'ta Abbas sayar ile buluşup şehri gezmesi ve Abbas sayarin genç bir muhabir olması ve yaşar kemalin onu geleceğin mühim bir yazarı olarak görmesi harikaydı...