Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar. Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar. Necip Fazıl Kısakürek
·1 alıntı·
40 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Geçti istemem gelmeni Yokluğunda buldum seni Bırak vehmimde gölgeni Gelme artık neye yarar