Puan vermedi·210 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2023 18:00 Yaşamak..
Bu kitabı okurken sanki kitabın içindeydim. Kendimi hep orada Fugui'nin yanında hissettim ve her sayfasında duygulandım. Bir ailenin yaşam mücadelesi,geçim sıkıntısı, açlık... ve kayıplar..
Beni en çok etkileyen Youqing'in ölümü oldu. Ah o çocuk; hayvanlara olan sevgisi, ailesine olan sevgisi. Sonunda hiç böyle bir ölüm tahmin etmemiştim. Fugui ile o hastane koridorunda bende ağladım...
Bu hikayede en çok o kadar zorluğa rağmen birbirine gülümseyen gözleri sevdim. Jeazhan'ın her zorlukta Fugui'nin yanında olmasını sevdim..
Okumanızı tavsiye ederim.
İyi okumalar..