"Bizi tüm kitapların ötesine taşımayan bir kitap ne işe yarar ki?"
10/10
·415 syf.··
Beğendi
·
2023 12. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 30 Temmuz 2023 20:53
Bu kitap gerçekten beni öteye taşıyan bir kitap oldu. Okurken Nietzche'yle sohbet ettim, Breuer'in bu sohbetler sırasında yaşadığı sıkıntıları yaşadım, kendimi sorguladım. Nietzsche bana kül olmadan kendim olamayacağımı öğretti. İnsanın kendine dürüst olmasının önemli olduğunu gösterdi. Keşke Breuer gibi biz de hipnoz edilip seçeneklerimizi görebilsek. Yazarın anlatımına, diline, kurgusuna diyecek laf yok kesinlikle. Kitabı resmen yaşadım, uzun zamandır okuduğum en iyi kitaptı.
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.