Puan vermedi·64 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2023 13:08 Yaşlı bir adamın hikayesi anlatılıyor. Yıllarca ailesi için çalışmış ve bu süreçte kendini tamamen ihmal etmiş. Kızını bahane ederek hayata küsüyor. Halbuki aslında tüm kızgınlıkları kendine. Yaşlı adamın ruhi durumu iyi aktarılmış. Hepimizden biraz parça var gibi..Hayatta en iyi yaptığımız iş çok çalışmak ve kendimizi ihmal etmek değil de ne?